متخصصین فنی

آشنایی با خدمات فنی و معرفی متخصصین در امور فنی

متخصصین فنی

آشنایی با خدمات فنی و معرفی متخصصین در امور فنی

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
برای از بین بردن بوی بد سرویس بهداشتی و فاضلاب توالت می توانید از مواد غیر شیمیایی که در همه منازل پیدا می شود استفاده کنید. این مواد شامل جوش شیرین، آبلیمو، نمک و سرکه می باشد که خطرات استفاده از مواد شیمیایی را به همراه ندارد.

   رفع بوی بد سرویس بهداشتی با مواد خانگی

عوامل به وجود آورنده بوی بد سرویس بهداشتی

بوی بد سرویس بهداشتی ممکن است بر اثر عوامل مختلفی باشد که برخی از این عوامل عبارتند از:
  • پر شدن چاه فاضلاب توالت
  • بالا بودن عمر چاه فاضلاب و رسوب لجن در دیواره های چاه
  • خراب شدن سیفون سرویس بهداشتی
  • و...
با بررسی این عوامل و پیدا کردن علت بوی بد چاه توالت، برای رفع بوی بد دستشویی، بوی بد فاضلاب آشپزخانه و... می توانید با استفاده از مواد ساده و خانگی مشکل را برطرف کنید.

رفع بوی بد توالت آپارتمان با استفاده از مواد خانگی

استفاده از محلول جوش شیرین و سرکه: محلول جوش شیرین و سرکه می‌تواند مایع اسیدی ایجاد کند که با ریختن آن در چاه فاضلاب می توان بوی بد آن را از بین برد. بدین ترتیب که مقداری جوش شیرین را در چاه ریخته و سپس به همان اندازه سرکه سفید را به آن اضافه کنید، درب چاه را ببندید و بعد از گذشت ۵ دقیقه‌ای می توانید آب گرم را باز کنید. با این کار بوی بد باید از بین رفته باشد اما چنانچه هنوز هم بوی بد سرویس بهداشتی از بین نرفته بود این کار را چندین بار تکرار کنید. 
  رفع بوی بد سرویس بهداشتی با مواد ساده  

استفاده از نمک و جوش شیرین در جهت از بین بردن بوی بد فاضلاب

با استفاده از مقداری نمک و جوش شیرین می‌توانید بوی بد لوله فاضلاب را از بین ببرید بدین ترتیب که مقدار جوش شیرین و نمک را با هم مخلوط کرده و سپس در درون لوله فاضلاب بریزید، سپس می توانید آب جوش را به داخل لوله ریخته، با این کار باید بوی بد توالت از بین رفته باشد.

استفاده از لیمو و سرکه سفید برای از بین بردن بوی بد چاه

برای رفع مشکل بوی بد توالت لیمو را به تکه های مختلف تقسیم کنید و هر تکه را در درون یک قالب یخ بگذارید و سپس درون قالب را از سرکه پر کنید و بگذارید در درون فریزر. هر زمانی که برای رفع بوی بد توالت نیاز بود می توانید هر تکه از این یخ ها را در درون چاه بیندازید.